vineri, 29 octombrie 2010

Contra îl apără pe Mutu: "Noi nu ştim ce s-a întîmplat acolo, cu toate că l-am condamnat toţi! De unde ştiţi că nu a fost insultat?"

Comin Contra, antrenorul formaţiei Poli Timişoara, îi ia apărarea lui Adrian Mutu, afirmînd că există posibilitatea ca internaţionalul român să fi fost insultat de ospătarul din Florenţa.


"Eu sau presa de aici din România nu am fost la faţa locului şi nu ştim ce s-a întîmplat acolo. Adevărul îl ştie doar Adi Mutu şi acea persoană. De unde ştiţi că Adi nu a fost insultat? Ştiind că sînt persoane publice, sînt mulţi care provoacă tocmai pentru a cîştiga nişte bani în felul acesta. Iar dacă nu poţi să te controlezi şi nu ştii că eşti provocat, probabil la un moment dat poţi să faci şi gesturi din astea. Dar, repet, noi nu ştim ce s-a întîmplat acolo, cu toate că l-am condamnat toţi. E viaţa lui privată, el o să plătească pentru lucrurile astea", a afirmat, Contra, într-o conferinţă de presă, potrivit mediafax.
Atacantul echipei Fiorentina, Adrian Mutu, a bătut un ospătar într-un local din centrul Florenţei, în noaptea de vineri spre sîmbătă. Conform publicaţiei Gazzetta dello Sport, bărbatul agresat îi va solicita lui Mutu o compensaţie financiară, ce va acoperi şi costurile operaţiei la nas pe care va trebui să o facă chelnerul.
Cosmin Contra a menţionat că Adrian Mutu este nerăbdător să revină pe teren după suspendarea de nouă luni dictată de tribunalul antidoping din cadrul Comitetului Olimpic Italian (CONI), după ce a fost depistat pozitiv cu sibutramină.
"Vom vedea ce formă va avea. El a mai stat o dată şapte luni şi a revenit în forţă. Acum, după nouă luni, vom vedea cum va reveni. Eu, fiind prietenul lui, sunt nerăbdător să revină. Mai vorbim la telefon şi el este nerăbdător să înceapă să joace. Acum sperăm că o va face cît mai bine, cu toate că va fi greu la început. Dar a avut totuşi norocul să nu fie accidentat. Eu am avut opt luni de stat în afara terenului, dar veneam după o accidentare şi mi-a fost greu. El s-a pregătit cu echipa, chiar dacă s-a spus că nu a jucat, sunt sigur că s-au făcut meciuri şcoală cu porţile închise în care i s-au dat minute", a precizat Contra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu