joi, 28 octombrie 2010

Hagi: "Am încredere nelimitată în Galata" Cum arată jucătorul ideal pentru "Rege"

Hagi a revenit cu dreptul la Galata, iar egalul de la Fener i-au scos pe cei de la Cim Bom din criza din ultimul timp. Hagi spune că are încredere nelimitată în Galata şi cheamă suporterii lângă echipă. Hagi a vorbit şi despre calităţile pe care le apreciază la jucători

"Au fost multe schimbări în viaţa mea, dar toate reacţiile au fost pozitive. Am avut o reacţie frumoasă ca echipă, la derbiul cu Fenerbahce. În plus, jucătorii au avut evoluţii foarte frumoase individuale. Am o încredere nelimitată în echipa mea şi în spiritul ei. Pentru că întotdeauna vom câştiga ca echipă. Dar jucătorii trebuie să ştie să fac diferenţa individual. Astfel că trebuie să îi pregătesc foarte bine mental", a afirmat Hagi la postul Galatasaray TV.



"Nu vreau să fac prea multe comentarii în privinţa echipei. Toată lumea ştie situaţia de aici. Ştiu că trebuie să muncesc mult, pentru că am acceptat să vin aici într-o perioadă dificilă pentru echipă. Consider că dacă echipa mergea bine nu ajungeam aici. Ca urmare, pot să transmit doar acest mesaj: trebuie să muncesc mult şi să pun lucrurile la punct. Suporterii să fie alături de noi, iar jucătorii să înţeleagă că trebuie să muncească şi să schimbăm situaţia", a explicat tehnicianul.



"Trebuie să avem încredere în noi ca echipă. Să muncim cu ambiţie şi dorinţă. Să încercăm să fim din ce în ce mai buni individual. Atunci când îndeplineşti aceste condiţii, rezultatele sunt frumoase. Jucătorii trebuie să aibă încredere în ei. Eu lucrez la asta".

"Îmi place foarte mult jucătorul cu personalitate, care îşi asumă responsabilităţi. Îmi doresc să pregătesc în cel mai bun mod astfel de jucători. Trebuie să avem randament maxim la fiecare meci. Ne aşteaptă o partidă dificilă (n.r. - vineri, cu Antalyaspor, în campionatul Turciei). Însă cred că trebuie neapărat să câştigăm, deoarece jucăm pe teren propriu", a adăugat antrenorul român.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu