joi, 28 octombrie 2010

Luţu: "Cosmin Matei driblează bine, scoate adversarii din joc. Să fie folosit!"

Fost jucător la Steaua ,  Ionut Lutu a vorbit laudativ despre tînărul mijlocaş al Stelei, Cosmin Matei (19 ani), introdus aseară, în repriza a doua a partidei de Cupa României, cu Sportul Studenţesc.

"Am urmărit aseară jocul de Cupă al Stelei, iar Cosmin Matei este unul dintre fotbaliştii care pot scoate adversarii din joc prin dribling. Cred că merită mai multe şanse. Mai este Rădut, mai este Adrian Cristea, doi jucători care pot face diferenţa", a afirmat Luţu la sportro.

Luţu (34 de ani) a acordat un interviu  în care a afirmat că s-a retras: "M-aş dezechipa eu şi aş intra pe teren, dar nu mă mai ţin balamalele. Eu făceam sigur diferenţa cu driblingurile mele năucitoare".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu