vineri, 29 octombrie 2010

Răducan: "Lăcătuş a decis că Tănase va fi căpitan pînă la iarnă, apoi vor fi alegeri!"

Directorul sprtiv al Stelei, Narcis Răducan, a vorbit azi cu fanii pe contul oficial deFacebook  al clubului. Iată cele mai interesante răspunsuri ale oficialului din Ghencea.

despre transferuri... Referitor la strategia de transferuri, am hotarat impreuna cu Marius Lacatus si staff-ul sau ca dupa ultima etapa din decembrie sa evaluam evolutiile jucatorilor si in functie de acestea sa stabilim configuratia lotului cu care vom aborda returul. despre oferta Rapidului... In meseria nostra trebuie sa fii profesionist, ceea ce este foarte important. Sa respecti oamenii unde ai lucrat sI a realizat lucruri importante impreuna. Mergand cu tramvaiul 41 acum o luna , am avut posibilitate sa cobor la mijlocul drumului .dar am ales sa merg pana la capat, in cartierul Ghencea urmandu-mi destinul
despre viitorul Stelei... E adevarat Cosmin Matei reprezinta impreuna cu ceilalti tineri jucatori ai Stelei viitorul. Mi l-am dorit foarte mult la Urziceni impreuna cu Radut si viata ne-a adus la  Steaua dupa scurt timp.
despre Tănase... Legat de banderola de  capitan Marius Lacatus a fost foarte ferm zilele trecute cand a declarat ca este exclusiv decizia sa ca pana in iarna sa ramana Cristi Tanase si apoi jucatorii isi vor desemna capitanii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu