duminică, 31 octombrie 2010

Ţucudean: „Nu renunţ niciodată la gândul de a juca cu UTA în prima ligă“

Absenţa lui Adrian Voiculeţ, care deşi a intrat pe gazon a făcut mai mult figuraţie, a fost suplinită cu mare succes de tânărul atacant arădean.

George Ţucudean a izbutit golurile de trei puncte ale „Bătrânei Doamne”, dar a şi irosit o ocazie mare în prima repriză, atunci când a trimis în bară după ce a driblat şi portarul. „La acea fază trebuia să trag din prima, poate aş fi marcat atunci“, a spus cu regret vârful de 19 ani.
„Nu cred că ar fi fost meritat rezultatul de egalitate, pentru că meciul s-a jucat la o singură poartă şi am sperat până în ultima clipă în victorie. Vorbeam cu fostul maseur al UTA-ei, Dănuţ Ifrim, şi îmi spunea că întotdeauna meciurile cu Bihorul au fost extrem de echilibrate şi urâte, tot timpul se termina egal. Mă bucur că am reuşit să ne impunem acum“, a punctat Ţucudean.
Atacantul este împrumutat la UTA până în vară de la Dinamo Bucureşti, club cu care a semnat un contract valabil pe cinci ani. Întrebat dacă îşi doreşte ca la finalul sezonului să se întoarcă la clubul bucureştean sau să opteze pentru o altă grupare din primul eşalon, eroul confruntării cu Bihorul a evitat un răspuns cert: „Mă simt pregătit, dar nu vreau să vorbesc nimic legat de acest aspect. În plus, mireasa nu se duce singură la măritat, se cere“. Mai mult, noul golgheter al „textiliştilor” a recunoscut şi care este visul său: „Nu am renunţat şi nu o să renunţ niciodată la gândul de a juca cu UTA în prima ligă.“

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu