marți, 2 noiembrie 2010

Asistentul Velicu după excluderea din lotul A: "Am greşit grav, nu am ce să comentez!"

Arbitrul asistent Bogdan Velicu, retrogradat de CCA la Liga II alături de centralul Mugurel Drăgănescu în urma greşelilor de la partida Rapid-Pandurii Târgu Jiu, a declarat că îşi impută greşeala de la golul nevalidat echipei oaspete şi că nu poate contesta decizia comisiei.

"Am auzit de decizia CCA. Am greşit grav, nu am ce să comentez. E decizia CCA, o respect şi nu am nimic de comentat. Mergem mai departe, nu avem ce face. Eu am greşit aseară, e o greşeală gravă, nu am ce să zic. Am şi recunoscut după meci, după ce am văzut faza.

E vorba de la golul anulat al lui Vranjkovici. Faza de la la penaltiul neacordat pentru Pandurii nici nu am văzut-o. Aia a fost decizia lui Mugurel Drăgănescu", a declarat Velicu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu