miercuri, 3 noiembrie 2010

Lăcătuş: "Nici egalul nu ne ajută cu Utrecht. Trebuie să cîştigăm!"

Antrenorul Stelei, Marius Lacatus, a vorbit in conferinta de presa de azi despre meciul cu Utrecht, programat maine seara in Ghencea.

"E o saptamana decisiva pentru calificarea in primavara europeana. Avem nevoie de aceasta victorie. Avem sanse sa mergem mai departe doar daca vom castiga. Nici egalul nu ne va ajuta. Trebuie sa castigam, e singura sansa la calificare", a spus Marius Lacatus.

"Nu am venit sa antrenez Steaua pentru o luna ci sa iau titlul sau sa calific echipa in Champions League. Nu am de ce sa regret ca am venit la Steaua si ca mi-am lasat familia in Spania. Nu e usor sa stai departe de familie, dar eu imi doresc sa am rezultate aici, a mai zis antrenorul in varsta de 46 de ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu