miercuri, 27 octombrie 2010

"Unii jucători m-au supărat, am început să jucăm cu călcâiul" Ce măsuri anunţă Iancu

Timişoara s-a calificat greu în sferturile Cupei, iar Contra ameninţă cu măsuri drastice: "Am arătat ca o echipă de divizia C. Dacă vom juca aşa, unii dintre  noi vor lua loc în tribune", a tunat antrenorul lui Poli. Iancu e de partea lui Contra şi îi pune la zid pe jucători: "Unii dintre ei m-au supărat! Contra trebuie să obţină respectul de care are nevoie din partea fotbaliştilor"

"A fost un meci de Cupă normal. Am dat gol devreme, am tratat superficial, am început să jucăm cu călcâiul şi pe final se putea întâmplă şi mai rău. Unii din jucători m-au supărat. O simplă realizare nu îmi poate schimbă părerea despre ei. Contra are susţinerea mea totală să se rupă de respectul dintre fotbalişti şi să obţină respectul de care are nevoie că antrenor"
, a declarat Iancu la Sport.ro.

Taborda îşi acuză colegii şi spune că vrea să plece de la Timişoara. Iancu: "Taborda nu va rezolva concurenţa cu Pantilimon la TV"

"Nu vreau să răspund acuzelor lui Taborda. Va suportă rigorile regulamentului, el nu va rezolvă concurenţă cu Pantilimon la televizor"

De ce nu poate fi Galatiul noul Urziceni:

"Galaţiul are neşansă că a existat un Urziceni, nu vor mai fi catalogată la "şi alţii". Vor avea meciuri foarte grele", a spus Marian Iancu la Sport.ro



"Cum am anticipat, a fost un meci greu, am simţit că aşa va fi. În a doua repriză ne-am relaxat, Bourceanu a greşit şi am rămas cu un om în minus pe un teren greu din cauza ploii. Aşa ne-am pregătit, aşa am jucat, un meci foarte slab. Singurul lucru bun e că ne-am calificat. Acest meci trebuie să fie un semnal de alarmă pentru mine şi pentru jucători. Dacă se va repeta o asemenea prestaţie, vor sta în tribună şi vor juca poate cei de la echipa a doua. Nu-i posibil ca astăzi toţi jucătorii, inclusiv eu, să se prezinte la meci aşa cum am făcut-o. Cei care nu au atitudinea potrivită nu vor juca, veţi vedea că aşa va fi"
, a spus Contra, după meci.

Timişoara s-a calificat în sferturile de finală ale Cupei României, după ce a învins, marţi, pe teren propriu, formaţia Voinţa Sibiu (liga a II-a), cu scorul de 5-4 (1-1, 4-3), după loviturile de departajare, în optimile competiţiei.

La finalul celor 90 de minute, scorul era egal 1-1, prin golurile marcate de Goga '13, pentru FC Timişoara, respectiv Bunea '88, pentru Voinţa Sibiu.

După 120 de minute, scorul a rămas egal, 1-1, trecându-se la executarea loviturilor de departajare, unde pentru FC Timişoara au marcat Sepsi, Zicu, Tameş şi Magera (a ratat Scutaru), iar pentru oaspeţi au punctat Grigore, Beza şi Popa (au ratat Burlacu şi Hardău).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu